طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند

folder_openخبرهای آبرنگ
visibility172 بازدید
commentبدون دیدگاه
طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند

طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند

طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند پروزه ای است با شعار “طرح رویش جوانه ها”. طرح رویش جوانه ها در آبان ماه 1402 برای گروه صنایع گیتی پسند با همکاری موسسه استعدادیابی، شناسایی استعداد و هدایت رشد فردی (IDP) آبرنگ کلید می خورد.

با آغاز دوره دوم طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند، دانش آموزان مقاطع هفتم، هشتم و نهم در پروژه شرکت می‌کنند و متناسب با توانمندی‌های شناسایی شده، برنامه رشد فردی و گواهینامه استعداد به آنان ارائه می‌گردد.

طرح استعدادیابی و توانمند سازی نوجوانان شرکت گیتی پسند از آبان ماه 1402 تا اردیبهشت ماه 1402 ادامه دارد.


درباره گروه صنایع گیتی پسند:

گروه صنایع گیتی‌پسند سال‌ها قبل با سرمایه گذاری در صنایع پلیمری و تولید لوله و اتصالات تك لایه آذین لوله و پنج‌لایه نیوپایپ و .. در بازار تاسیسات ساختمانی كشور پای گذاشت. حضوری كه همواره نقش موثری در تغییر و اصلاح مدل‌های اجرایی در این صنعت داشته است. كمی بعد از آذین‌لوله و نیوپایپ، دیگر برندهای این گروه صنعتی متولد شدند و هركدام مجموعه ای از محصولات پایه و كاربردی را به بازار مصرف ایرانیان عرضه داشتند. سپهرفوم، نیوفلكس، SGP ،RSN، دیناپلیمر و سایر برندهای تجاری گیتی پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنایع نفت و پتروشیمی، پلیمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در خانه و زندگی اغلب مردم ایران حضور دارند یا اینكه ماده اولیه تولید محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی در كشور شده اند.

خانواده بزرگ گیتی پسند با پافشاری بر نیت قلبی موسسان كارآفرین این مجموعه و تثبیت آن اندیشه راهبردی، هم‌اكنون به یكی از نمادهای اقتصاد مولد و مطرح در صنعت تاسیسات ساختمانی با تكیه بر نیروی پرتوان و خوش فكر ایرانی مبدل شده و قراراست با فراگیر شدن نام و محصولات گیتی پسند در سراسر ایران و جهان، آن نگرش، به شكل مناسب و موثری گسترش پیدا كند.

رشد و توسعه فردی و گروهی مستمر بالغ بر سه هزار نفر نیروی انسانی، ارتقای دائمی سطح كمی و كیفی دستگاه ها و تجهیزات فنی در واحدهای تولیدی گروه، استفاده مداوم از دانش روز دنیا و در نهایت كسب رضایتمندی حداكثری گروه مشتریان محصولات این گروه صنعتی، چهار اصل توسعه پایدار گیتی پسند می‌باشند، اصولی كه برپایه رعایت اخلاق حرفه ای در این مجموعه پایه‌گذاری شده و همواره در حال اجرا است.


درباره موسسه آبرنگ:

آبرنگ، اولین موسسه شناسایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان به شیوه فرآیندی (IDP) می باشد.

موسسه آبرنگ با تمرکز بر شناسایی تفاوت های فردی کودکان و نوجوانان و ارتقاء سطح توانمندی های آنان به همت جمعی از اساتید دانشگاه های مختلف کشور در سال 1394 شروع به فعالیت نموده و محور اصلی فعالیت خود را فرهنگ سازی در حیطه شناسایی و رشد توانمندی های دانش آموزان قرار داد. حیطه ای که در کشور ما به دلیل تمرکز بر یکسان سازی آموزشی مورد غفلت باقی مانده است.

باور مؤسسه آن است که هر فرد نابغه ای است که باید رشد و پرورش یابد و شناسایی هدفمند و ارایه مسیر درست آموزشی وشغلی تنها دریچه ای است که می تواند در نهایت به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور و رضایت مندی و سعادت فرد منجر شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up