طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان

folder_openخبرهای آبرنگ
visibility279 بازدید
comment2 دیدگاه
طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان

طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان

طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان پروزه ای است با شعار “پرورش برای درخشش”. پرورش برای درخشش در آبان ماه 1402 با همکاری فولاد مبارکه اصفهان و مرکز گلستان زندگی کلید می خورد.

شروع طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان طی همایشی پنج شنبه 11 آبان ماه 1402 ساعت 14 در سالن نگین اصفهان برگزار می شود.

در این همایش سرکار خانم دکتر شقایق نیک نشان از طرف موسسه استعدادیابی، شناسایی استعداد و هدایت رشد فردی (IDP) آبرنگ در رابطه با اهمیت شناسایی استعداد توضیحاتی را ارائه می نمایند. همچنین نحوه انجام خدمات موسسه آبرنگ در زمینه شناسایی توانمندی ها و پرورش هوش و استعداد کودکان را برای حاضرین شرح می دهند.

طرح استعدادیابی و توانمند سازی کودکان فولاد مبارکه اصفهان برای کودکان 3 تا 9 سال برنامه ریزی شده است.


درباره موسسه فولاد مبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه‌ی اصفهان را می‌توان بزرگ‌ترین مجتمع خصوصی، صنعتی در ایران نام برد که به تولید فولاد مبادرت می‌نماید. این مجتمع عظیم در قسمت شرقی شهر مبارکه در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان، در زمینی به مساحت 35 کیلومتر مربع واقع شده است که ظرفیتی معادل تولید سالانه 10 میلیون تن انواع محصولات فولادی را دارا می باشد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از تولید و استخراج سنگ آهن از معدن تا تولید نورد فولاد راپوشش دهی می‌نماید. این شرکت از سودآورترین شرکت‌های ایران است و به عنوان یک مجتمع عظیم تولیدی در ایران در راستای ایجاد اشتغال، سهم عظیمی در کارآفرینی برای جوانان ایرانی را داراست.


درباره موسسه آبرنگ:

آبرنگ، اولین موسسه شناسایی استعداد و توانمندی های کودکان و نوجوانان به شیوه فرآیندی (IDP) می باشد.

موسسه آبرنگ با تمرکز بر شناسایی تفاوت های فردی کودکان و نوجوانان و ارتقاء سطح توانمندی های آنان به همت جمعی از اساتید دانشگاه های مختلف کشور در سال 1394 شروع به فعالیت نموده و محور اصلی فعالیت خود را فرهنگ سازی در حیطه شناسایی و رشد توانمندی های دانش آموزان قرار داد. حیطه ای که در کشور ما به دلیل تمرکز بر یکسان سازی آموزشی مورد غفلت باقی مانده است.

باور مؤسسه آن است که هر فرد نابغه ای است که باید رشد و پرورش یابد و شناسایی هدفمند و ارایه مسیر درست آموزشی وشغلی تنها دریچه ای است که می تواند در نهایت به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور و رضایت مندی و سعادت فرد منجر شود.

همچنین بخوانید

2 دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up